Tuesday, February 7, 2012

Perangai pelik

Kalau perangai kita berbeza pada orang lain mesti dicop pelik kan atau weirdo kan,,,Tapi aku lagi suka
guna term unik iaitu lain dari yang lain.

Antara perangai atau tabiat aku yang agak lain dari orang :

  1. Suka minum air yang tawar
  2. Suka makan biskut atau keropok yang dah agak2 lemau
  3. Suka guna perkataan 'kecil' instead of 'kecik' untuk perbualan
  4. Ngilu kalau berlaku pergeseran kotak (rasa macam nk tarik rambut org)
  5. Hilang selera makan kalau ada lelaki hensem dekat sekeliling 
  6. Hilang selera makan kalau terlalu happy
  7. Suka judge type orang by first impression (most of them correct)
  8. Suka buat sesuatu by instinct 
  9. Suka menulis sambil makan (sebab kidal senang la)
  10. Tak suka keluar rumah kalau takda duit (nak wondiw shopping pun x nak) 
  11. Suka makan ubat (orang biasa x suka makan ubat)
  12. Bangun pagi kena terus cari makan sebab nak pitam kalau lapar(tak tau la kenapa..tu yang x kurus2 tu)
  13. Aku x suka makan benda2 ringan2, jajan ni mcm kerepek ke keropok...yang paling x suka coki2 (seriusly aku rasa macam orang bodoh je...makan dok tolak2 camtu pastu dok tergantung kat mulut...eww)
  14. Aku suka puji orang depan-depan..kutuk tu x sgtla...x sampai hati (ke x berani)
  15. Tak suka makan tomato,timun and carrot kalau x mentah
Hope ada jugak orang sama dengan aku,,x la rasa pelik sangat..huhu

2 comments: